tisdag 4 december 2007

Julpyssel

Jag och en del utav co: var hemma hos Keathan och gjorde julkort igår. Extrem mysfaktor. Först lagade vi mat och sen pysslade vi i flera timmar. Cissi hade t.o.m inhandlat en julskiva, ambitiöst! Det var inte min idé att göra julkort, jag hade väl mest tänkt att i vilket fall är det trevligt att umgås 
och käka en chilinöt eller kanske alla. Visade sig dock att jag gick helt upp i det hela. Var så 
koncentrerad att jag glömde att prata. 
Fixade hela tre (!) julkort på tre timmar. Fatta vilka summor man skulle tjäna om man hade detta som heltidsjobb! Roligast var när jag höll på med sista touchen på mitt sista
 kort. Svettpärlor av koncentration bröt fram i pannan när jag försökte skriva de båda O:na i "God jul" så fint som möjligt. De båda O:na?? AAAA! Ja, "GOD JOL" önskar Emily, bäst i klassen i svenska.




Texten är ett julklappsrim och lyder
"nästa gång du är i en svacka
använd denna och gör en macka".
Vad ska Elisabeth ge bort?



Och så har Colin fått en storebror. Han heter Casper och ska hjälpa mig att fånga världen på bästa sätt. Första bilden var en väldigt läcker bild på min syster när hon städar iförd ett par
riktigt snygga pyjamasshorts med musse pigg-motiv som jag köpte när jag gick i sexan. P.s. klart som fan att det är nördigt att döpa sin kamera, men passa er! det är nördarna som kommer att ta över världen.

Inga kommentarer: