måndag 28 april 2008

En söndag

Halv ett på natten och det är fortfarande 12 grader ute. Snart läge att inviga utomhussexsäsongen alltså. Debasers uteservering har också äntligen öppnat. Skulle säkert varit fint att förena dessa två saker, 
de har ju bra mysiga soffor där, men det 
skulle nog vara lite fraund upon kan jag tänka. 
Öl funkar bra det med, soffhängde i fredags och tittade på alla glada
 och snygga människor som solen helt
plötsligt förvandlat alla till, trevligt. Innan dess förfest hos Mia, 15 pers i en etta d.v.s alla är på lagom kramavstånd, något som bara blir trevligare och trevligare ju 
längre kvällen lider. Träffade min första missionär också, 
intressant den första kvarten men ingen partyhöjare direkt och tyckte jag blivit tillräckligt berikad så lämnade honom mitt i en mening. Kommer kanske inte till himlen nu.
Var på kb igår, bäst var pommesen på mascot, silent shout med the knife och taxichauffören hem som bjöd mig att dela en bulle med honom. Fint. Lika bra att vara ute hela nätterna när man ändå inte kan somna. Fast bättre mår man förstås inte. Men söndagsnätter är det illa, ingen fest och inga dåliga tv-repriser att titta på, bara massa b-filmer, då ser jag hellre om  sällskapsresan för femtionde gånger. Borde kanske köpa en dvdfilm till, så har man iallafall två att variera mellan.

Inga kommentarer: