lördag 15 september 2007

Lördag

Äter jordnötsmör direkt ur burken. Felicias jordnötssmör. Hon är inte hemma. Hon är i en stuga mitt i skogen nånstans, mamma hade köpt en massa kakor till henne att ta med men dom glömde hon. Hittills har jag hunnit äta ca en tredjedel av dom,  men dagen har precis börjat så jag hyser stora 
hopp om hinna äta upp alla. 

Igår var roligt, födelsegrisens förnekelse av sina vänner till trots. Men man får göra som man vill när man fyller år, så det gör inget. Två herrar som tvunget skulle pilla i mitt hår hela tiden, märkligt men jag får väl se det som nån form av komplimang. Keath har redan allt, jag och Jessica spenderade halva dagen i stan för att hitta en present, eller det var förstås inte riktigt sant vi bestämde oss för att bjuda ut keath på kvällen och sedan ut och äta en annan dag, istället provade Jessica alla jeans som fanns att hitta och köpte till slut det paret som hon provade först. Jag köpte ingenting, jag har ca minus 50 på kontot. Budget och ekonomiskt sinne, que?

Idag får jag inte träffa Emma, det är trist för hon är bra hon. Det sedvanliga gänget ligger däckat sen igår, förutom Jessica som började jobba klockan sju idag. Bjuden på ommöbleringsfest hos henne idag, hon jobbar imorgon så troligtvis en rolig fest mellan klockan åtta och kvart i tio, Jessica i pyjamas och jag? Jag är nog inte där trots allt. Hoppas på Kim, sen har jag inte fler vänner. Mamma spelade in kommisare morse igår, det kanske faktiskt blir så livat! Det kanske är att festa till det i överkant, 
får akta så det inte blir rehab för mig snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad söt du är! du är bra du med! ibland är du till och med en av de bästa.