söndag 23 september 2007

Söndagseufori

Wonk igår med Emma och hennes vänner, fast inte förrän halv ett. Mutade Felicia att stanna hemma och förfesta med mig. Niklas bjöd på skitgod after eight drink en gång, med någon mintalkohol. Det hade inte vi, men man tager vad man haver. Pepparmyntsolja i vodkan funkade lika bra, plus oboy=supergott. Stökade ner som satan, krossade is och shejkade vodka, extremt ambitiöst. F stack vid halv elva, jaha då hade jag två timmar att försöka fördriva. Som den sanna tidsoptimist jag är så lyckades jag nästan missa bussen ändå.
Fick gaykort på wonk, laminerat bevis på ens sexuella läggning, halvgay borde det förstås stå på mitt men det var väl antingen eller som gällde. Schlagerdans, öl och en bra vän, vad mer kan man önska? Helt plötsligt riktigt trött, på väg hem men fått sms av het man, kanske inte så trött ändå? 
Hängde med på svartklubb en sväng, är inte så häftig att det är ett ställe jag ofta frekventerar vilket märks :"tar dom inte kort?" eh nej, Svartklubb var det visst. Kan inte dansa till techno utan vare sig melodi eller 
sång, svänger lite med armarna och 
försöker smälta in. Hem till honom, somnar sju och vaknar halv elva. Alltid! Kan aldrig sova när jag varit ute och festat, dvs när man behöver det som mest. Extremt sleep deprived idag, orkar inte ens översätta ord, men det gör inte så mycket. Tycker livet är så jävla fint. Har mått så bra hur länge som helst nu, jag har världens softaste tillvaro och jag är väldigt tillfreds och bekväm med att vara Jag just nu. Måhända beror det på att jag inte pushar mig till att göra grejer jag inte har lust med, exempelvis bruka allvar med skolan, men det gör inget. Det kommer, snart. Viktigt att stanna upp och fokusera på hur bra livet faktiskt är. Vill inte ändra på någonting just nu, är väldigt lycklig och harmonisk vilket är en skitskön känsla!
Cynikern inom mig vill kräkas på det jag precis skrev, vill helst sudda ut klarar inte så mycket smör och mesighet på en och samma gång, men förnöjda tanten sätter sig på cynikern så hon håller käft.

Inga kommentarer: