måndag 7 januari 2008

Bara fluff

Gjorde precis ett trotsigt tonårsbarns val, stannar uppe och slösurfar på datorn d.v.s tid not well spent, jag borde ha gått och lagt mig för imorgon ska jag jobba och för att klara den bedriften behöver jag åtta timmars sömn, sju funkar verkligen inte. Jag är egentligen också aptrött så det här makes no sense men det är kanske en principsak, fast troligtivs någon annans principer för själv kopplar jag inget. Förutom att jag inte alls vill sova.
Jag är sjuk också, eller ja, kanske. Jag är trött och frusen och min hud gör ont (sant! merklish) och jag har tagit tempen två gånger på en halvtimme och under den korta perioden hade jag hunnit bli 0.1 grad varmare. Fortsätter det i den här takten lär jag smälta fortare
 än inlandsisarna. Förresten 
varför är det så att när man väl tagit tempen en gång känner man starkt behov av att kontrollera var tionde minut, vare sig man hade någon feber eller ej?! Hmm kanske dags igen...Nu hade det sjunkit 0.1 grad igen, kroppen kan tydligen inte bestämma sig för om det är förfrysning eller feber som jag ska insjukna i. Jag vet nog varför jag börjar bli krasslig idag, på torsdag i min kalender står det nämligen "träning" inskrivet med stora, olycksbådande bokstäver. Bara måndag idag, men det tar ju ändå ett par dagar att hinna utveckla en lagom farlig sjukdom, typ huvudvärk är för lite och malaria för mycket. Hmm. Tål att betänkas grundligt detta.
Lite meningslöst inlägg detta, men jag skyller på att jag faktiskt är sjuk. Ja, kanske i alla fall. Och så har det faktiskt inte hänt mig något roligt eller spännande alls idag. Alls! Inte okej säger jag, imorgon får jag se till att fixa lite spänning. Förslag?

Inga kommentarer: