torsdag 3 januari 2008

En framtid inte så långt borta

Är på strålande humör, har haft ett transatlantic samtal med Emma och därefter bokade jag mina två inrikesflyg mellan new york och rochester. Jag längtar som en tok! Det ska bli så bra att träffa Emma, hon kvalar lätt in på topp tio-listan över det bästa med 2007. Det var ändå ett riktigt fint år så det säger en hel del. Jag är allmänt längtande just nu, till emma förstås, till våren förstås, och lite närmre förestående att börja skolan igen. Och än mer längtar jag efter att börja litteraturvetenskapen så därför ska komvux bli avklarat i år. Var på skolan idag och anmälde mig för en prövning i historia A,
 yes samma som i höstas men 
denna gången får jag se till att få det gjort. Ska på jobbet nu och när gullarna har somnat, då ska jag minsann smida planer och framtidsvisioner.

Inga kommentarer: