tisdag 13 november 2007

trettonde november

Min pappa fick skruvmejslar i fars dag present, han blev glad. Vi barn fick mat och blev också glada. All is well. Träffade därefter h.m, hemma och kollade på film, 
jag valde men fel: 
a guide to recognising 
your saints, under förväntan tyvärr men mysigt var det ju iaf.
Igår fick jag jobba ensam hur många timmar som helst "gör det något?" Gör det något? Aldrig är jag så lycklig (nåja) som när jag får jobba själv. Jag klarar inte av att vara social 24 timmar om dygnet. All personal är heaven där men det är också nice att vara ensam. Jag är lite enstöring men det har jag alltid varit så det gör inget. Jag saknar ingenstans att bo själv men visst är det trevligt att komma hem och ingen annan är där. Då spelar jag musik högt, just nu mozart för jag orkar inte med överflödig sång och ljud, skapar mina egna bilder. Detta händer dock väldigt sällan eftersom syster är arbetslös och mamma jobbar liknade tider som jag. Men det gör inget. Jag trivs så väldigt bra här. För bra, jag letar inte efter något annat vilket ju var meningen från början. Men här känner jag mig som hemma. Min mamma och syster är så väldigt bra att bo med. Det är roligt här.

Idag är jag ledig och jag ska städa. Först måste F vakna, vid två kanske? Gott om tid för mig att ha en riktigt gosig dag. Ikväll ska vi hem till farmor och yrsa, underbara släktingar, ska spela avancerat kortspel med oss för att jag ville, trevligt!

Det är bloggen och inte jag som inte kan styckeindela.

Inga kommentarer: