måndag 5 november 2007

Måndag

Åh så nice. Idag skuttar jag (nästan) upp ur sängen, pigg och utvilad. Hade glömt hur det känns. Jobbat 12 dagar i rad, i genomsnitt 9-10 timmar per dag. Zombie sista dagarna, helt slut i huvudet. Är trött på att vara social och trevlig och glad och arbetsam och aktivt lyssnande med kloka pedagogiska svar. Är ledig 3 hela dagar. Känns som lov! Historiaprövning på onsdag. Inte hunnit plugga så värst. Min sysselsättning idag och imorgon. Får gå som det går, är mest för csns skull. Men klart jag grämer mig, hade jag haft tid att plugga mer hade det ju kunnat gå väldigt bra. Självvalt att jobba istället så bör inte skylla på att jag inte har tid. Jag får pengar för min tid istället. Trevligt det med. I tanken är allt redan spenderat på blivande minnen och upplevelser.

Inga kommentarer: