torsdag 29 november 2007

Ospeciell unik vardag

Idag har det mest varit en sån dag som är utfyllnad mellan andra dagar. Har städat en del, lyssnat på musik, druckit mängder med te och tja, inte så mycket mer. Men det behövs sådana dagar med. Snart är det jobb, sista dagen i 
november och efter 180 timmar
kan jag väl vara välförtjänt av lite slappning på högsta nivå.
Har fått lön, mestadelen var förstås redan förbrukad för sån är jag, med det blev iaf en shoppingdag med darling Jessica igår. Jag fick ett par jeans och nån tröja, lycka! Nån form utav lycka är det ju trots allt. Oh well, ännu lyckligare kommer jag bli av min flygbiljett, och kamera. Snart..
I övrigt har jag träffat en favvovän elisabeth och läst lite böcker, så mycket mer varken hinns eller orkas när man jobbar natt. Men snart är jag ledig på obestämd tid. Inte så bra. Jag har insett att frånvaron av min återkommande vinterdepression bl a beror på att jag har hållit mig extremt sysselsatt. 
Åja, det finns väl alltid saker
att hitta på och tiden går så fort, så fort, flyger nästan och rätt vad det är så kommer det att vara vår. (Och rätt vad det är så kommer det att vara sommar, höst och vinter igen och vips så är man pensionär)

Inga kommentarer: